Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky e-shopu karty.hamty.cz

OBCHODNÍ PODMÍNKY

  1. Úvodní ustanovení
    • Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou jakožto kupujícím (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
    • Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese https://karty.hamty.cz.
    • Prodávajícím je VELVET VISION, s.r.o., se sídlem Na Vápence 2885/2a, 130 00 Praha 3, IČ: 05228972, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka C 260335.
      emailová kontaktní adresa je: karty@hamty.cz (dále jen „prodávající“)
    • Tyto Obchodní podmínky se vztahují na produkty prodávané prodávajícím na území České republiky.
    • Tyto Obchodní podmínky se vztahují na všechny kupující, tj. osoby, které mají zájem o uzavření anebo uzavřou s prodávajícím Smlouvu. Objednatelem může být fyzická osoba - spotřebitel, fyzická osoba - podnikatel nebo právnická osoba. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud fyzická osoba do objednávky uvede své IČO, platí, že uzavírá smlouvu jako podnikatel, a nikoliv jako spotřebitel tzn. že se na jeho objednávku neaplikují ustanovení občanského zákoníku na ochranu spotřebitele.
    • Tyto Obchodní podmínky obsahují i všechna sdělení pro spotřebitele před uzavřením Smlouvy dle § 1820 OZ (jedná se o informace, které je prodávající povinen kupujícímu poskytnout v textové podobě (pouhé uvedení na webových stránkách nepostačuje)).
    • Prodávající je pouze distributorem prodávaných produktů a kupující bere na vědomí, že jejich použití se může řídit podmínkami konkrétního obchodníka, u něhož je možné prodávaný produkt uplatnit.

 

  1. Objednávky, uzavření Smlouvy
    • Předmětem koupě jsou digitální dárkové karty (dále jen „Karta“ nebo „předmět koupě“ nebo „objednaný produkt“) poskytované ve formě alfanumerických kódů. Kódy jsou určeny pro použití u jednotlivých konkrétních obchodníků, akceptujících tyto Karty.
    • Nabídka a cena předmětu koupě je uvedena na webových stránkách prodávajícího.
    • Dodání probíhá elektronicky na e-mail kupujícího uvedený v objednávce.
    • Karty jsou objednávány prostřednictvím objednávkového formuláře vložením objednávaného produktu do košíku webového rozhraní. Kupující dále vyplní údaje za účelem uzavření kupní smlouvy.
    • Před odesláním elektronické objednávky je vždy kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje vložené do objednávkového formuláře a zjištěné chyby vzniklé při zadávání dat opravit.
    • Před odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, že s nimi bez výhrad souhlasí, že se seznámil se zásadami ochrany osobních údajů, a současně se zavazuje k platbě za objednané Karty.
    • Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky kupujícímu ze strany prodávajícího prostřednictvím potvrzujícího e-mailu. Smlouva je uzavírána vždy pouze v českém jazyce, na dobu určitou, tj. do doby splnění povinností prodávajícího a kupujícího. Smlouva bude uložena u prodávajícího v elektronické podobě.
    • Náklady na uzavření Smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) hradí kupující samostatně a neliší se od běžné sazby účtované jeho operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
    • Po přijetí objednávky kupujícího odešle prodávající kupujícímu potvrzení o uzavření Smlouvy, tyto VOP a fakturu za objednaný produkt.
    • Karty jsou určeny k uplatnění pouze na území České republiky, v jiných zemích pouze v případě, že je to v popisu karty výslovně uvedeno. Karty jsou uplatněny a současně v plné výši spotřebovány zadáním identifikačního kódu u konkrétního obchodníka.

 

  1. Cena, platební podmínky
    • Cena je uvedena u každé Karty v jejím popisu na webových stránkách.
    • Jde o cenu konečnou, včetně daně z přidané hodnoty kromě případných bankovních poplatků, poplatků mobilního operátora nebo jiných poplatků souvisejících se způsobem platby zvoleným kupujícím. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena. Platba v hotovosti není možná. Cenu za dodání objednaného produktu je možné hradit bankovním převodem nebo QR kódem. Cena je zaplacena okamžikem jejího připsání na účet prodávajícího. Prodávající nenese odpovědnost a následky za užití zvolené transakce, jakož ani za možné zneužití platebního portálu.
    • Po připsání platby na účet prodávajícího bude kupujícímu zaslán daňový doklad. Daňový doklad slouží jako potvrzení o úhradě pro účetní účely kupujícího. Kupní cena musí být připsána na účet Prodávajícího nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky ze strany prodávajícího, v opačném případě bude objednávka prodávajícím automaticky zrušena.
    • Uhrazená kupní cena Karty je nevratná, pokud není v těchto Obchodních podmínkách uvedeno jinak.
    • Nebezpečí škody na předmětu koupě přechází na kupujícího v okamžiku jeho obdržení. Po tomto okamžiku prodávající žádným způsobem neodpovídá za případné zneužití Karty třetí osobou.

 

  1. Dodací a storno podmínky
    • Karta bude prodávajícím dodána obratem, nejpozději však do 2 pracovních dní, po přijetí platby na bankovní účet prodávajícího, a to přímým zasláním na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Prodávající splní svou povinnost dodat Kartu kupujícímu v okamžiku odeslání Karty na e-mailovou adresu kupujícího.
    • Kupující tímto v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) občanského zákoníku výslovně žádá o dodání Karty s digitálním obsahem v co nejkratším termínu a výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Kupující bere na vědomí, že v tomto případě zaniká jeho právo na odstoupení od Smlouvy.
    • Náklady na dopravu nevznikají, proto nejsou účtovány. Podmínkou zpřístupnění/ aktivace Karty ihned po úhradě ceny je udělení výslovného souhlasu kupujícího s poskytnutím objednaného produktu ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1829 OZ.
    • Pro dodání Karty je nutné mít k dispozici běžné hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty (včetně pdf) a funkční připojení k internetu.

 

  1. Odstoupení od Smlouvy
    • Kupující a prodávající jsou oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto Obchodních podmínkách.
    • Podle § 1829 odst. 1 OZ mají kupující, pokud jsou v postavení spotřebitele, v případě uzavření Smlouvy distančním způsobem (prostřednictvím webu a emailu), právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy. Odstoupení nemusí obsahovat žádné odůvodnění.
    • V případě, že již byla kupní cena za předmět koupě uhrazena, nemá kupující, s ohledem na čl. 4.2 těchto Obchodních podmínek právo na odstoupení od Smlouvy, a to v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) občanského zákoníku, kdy bylo-li již započato s plněním s výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, právo kupujícího na odstoupení zaniká.

 

  1. Práva z vadného plnění / reklamace
    • Prodávající je povinen dodat objednanou Kartu řádně a bez vad. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914-1925 OZ.
    • Poskytovatel odpovídá za to, že objednaný produkt nemá vady. Vadou objednaného produktu může být pouze nefunkční přístupový kód.
    • Předmětem reklamace mohou být pouze Karty zakoupené prostřednictvím webového portálu prodávajícího. Osobou oprávněnou uplatnit reklamaci je výhradně kupující, který Kartu zakoupil.
    • Reklamovat lze pouze nefunkční kód, a to prostřednictvím e-mailu. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění nefunkčnosti kódu, a to e-mailem, ze kterého bude patrné, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje.
    • Reklamace bude vyřízena a kupující informován bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace. O uplatnění reklamace bude kupujícímu poskytnuto potvrzení emailem. Informace o finálním vyřízení reklamace bude zaslána na kontaktní e-mail uvedený kupujícím. Po marném uplynutí této lhůty je kupující oprávněn odstoupit od Smlouvy. Bude-li reklamace prodávajícím uznána jako oprávněná, prodávající zašle kupujícímu obratem novou Kartu s funkčním kódem. Pokud kupující požadoval vrácení zaplacené kupní ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jakým byla cena kupujícím původně uhrazena.
    • V případě, že prodávající zjistí, že Karta již byla uplatněna a spotřebována zadáním jeho identifikačního kódu, bude nárok kupujícího posouzen jako neoprávněný.

 

  1. Ochrana osobních údajů
    • Současně s uzavřením Smlouvy kupující vyslovuje souhlas se zpracováním osobních údajů ze strany prodávajícího.
    • Společnost VELVET VISION s.r.o. zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména GDPR. Osobní údaje kupujícího jsou prodávajícím řádně chráněny.
    • Kupující má mimo jiné právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování v souladu s platnými právními předpisy. Na požádání může kupující získat informace o tom, jaké jeho osobní údaje byly shromážděny, a jakým způsobem jsou zpracovávány.
    • Ochrana osobních údajů kupujícího je v dalších podrobnostech řešena samostatným dokumentem.

 

  1. Uživatelský účet
    • Registrace do uživatelského účtu není povinná. Pokud má kupující o registraci zájem, vyplní v registračním formuláři pravdivé, správné a úplné údaje o své osobě. V případě změny těchto údajů je povinen oznámit tuto změnu bez zbytečného odkladu prodávajícímu prostřednictvím editace údajů o své osobě na webovém portálu, a to nejpozději do sedmi kalendářních dnů poté, co tato změna nastala. Kupující odpovídá za správnost údajů.
    • V rámci registrace na webovém portálu je každému registrovanému kupujícímu zřízen samostatný uživatelský účet. K přístupu do svého uživatelského účtu použije kupující přístupové údaje, které si sám zvolí. Přístupové údaje může kupující kdykoli změnit po přihlášení do svého uživatelského účtu.
    • Kupující v plném rozsahu odpovídá za neoprávněné užití svých přístupových údajů nebo svého uživatelského účtu. 
    • V případě ztráty přístupových údajů k uživatelskému účtu poskytne prodávající kupujícímu nové přístupové údaje.

 

  1. Závěrečná ustanovení
    • Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 1. května 2025.
    • Prodávající si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu Obchodních podmínek, s tím, že aktuální znění Obchodních podmínek bez zbytečného odkladu uveřejní na svém webovém portálu
    • Tyto Obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, a veškeré spory vzniklé z těchto podmínek budou řešeny příslušnými soudy v České republice.
    • Pokud některé ustanovení těchto Obchodních podmínek bude prohlášeno za neplatné nebo nevymahatelné, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení. Neplatné nebo nevymahatelné ustanovení bude nahrazeno platným ustanovením, které se co nejvíce přibližuje zamýšlenému účelu původního ustanovení.
    • Má-li kupující k uzavřené Smlouvě či jejímu plnění jakoukoliv stížnost, může prodávajícího kontaktovat na elektronické adrese karty@hamty.cz. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
    • Pokud mezi prodávajícím a kupujícím, který je v postavení spotřebitele dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Před kontaktováním České obchodní inspekce za účelem mimosoudního řešení sporů doporučujeme kupujícím nejprve kontaktovat prodávajícího za účelem smírného řešení sporu.

 

%s ...
%s
%image %title %code %s